måndag 18 juli 2011

Full sommar vilket betyder mycket böcker...

Joo, så är det nog. Tyvärr har jag en dålig vana som innebär att jag inte orkar ta mig till biblioteket så jag läser samma böcker om och om igen (därför har jag inte resenserat något på länge). Några sommar böcker som jag rekommenderar (de flestas resensioner hittas på bloggen):
- Slav-En sann historia av Mende Nazer & Damien Lewis
- Bara inte du av Katarina von Bredow
- Vad mina vänner inte vet och Vad min flickvän inte vet av Sonya Sones
- Där drömmar blir till av Emma Andersson
- Shopoholic-serien av Sophie Kinsella
- Tusen gånger starkare av Kristina Herrström (även filmen är väldigt se värd)
Här är några böcker jag läst om under sommaren. Hoppeligen kommer jag snart över en ny bok att sluka, och där efter även en ny recension. Men tills dess, ha det så bra! Njut av sommaren och många mumsigt spännande böcker!! :)

Inga kommentarer: