tisdag 5 maj 2009

HALLO!!!

Hejsan. Jag har inte på länge skrivit något här. Det beror på att jag inte har haft tid på sistone. Jag har läst böcker så att det ryker om det. Sen har mina fotbollstränigar också tagit ganska mycket tid. Träna, spela och tävla är nog det jag har gjort mest.
I söndags var jag på orienteringstävlingar. Det var mega roligt att tävla igen. Det gick faktiskt riktigt bra. Bra flyt och jag orkade springa riktigt bra faktiskt.
Oj, jag höll faktiskt på att glömma någonting annat som har tagit mycket tid. Jag har skrivit mycket. Skoluppsatser, dagbok, sagor och provsammandrag. Kanske några dikter också men det vet jag inte säkert...... XD
Nu måste jag sammanfatta det här för jag måste börja läsa på hälsokunskaps provet och geografiprovet. Dessutom har jag säkert några andra läxor.....
Men, hej sköt om er så skriver jag snart igen!!!! Kramar till er alla!!! ;)

Inga kommentarer: